איך מקדמים אתר תיירות באינטרנט?
אז בנית אתר אינטרנט מרשים וסקסי ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לעשות כסף אחרי כל ההשקעה הזו, אבל לבטח שאלת את עצמך איך עושים את זה?! או אם נהיה יותר מדוייקים, איך עושים את זה נכון?! סביר להניח שכבר קראת, שמעת או חקרת שמרבית מתנועת הגולשים שמגיעה לאתר אינטרנט היא במרבית הזמן דרך ערוצי שיווק כמו פייסבוק, אינסטגרם גוגל ועוד רבים וטובים.
רוצים לדעת איך עושים את זה נכון? הצטרפו אלינו וקבלו את כל הטיפים וההמלצות לקידום אתר תיירות באינטרנט בצורה נכונה ומקצועית, ומה אתם יכולים לעשות גם בלי מקדם אתרים בשביל לקחת את האתר שלכם צעד אחד קדימה להצלחה.
שיווק וקידום תיירות בגוגל
קידום ממומן לאתרי תיירות בגוגל
אחת הדרכים להביא תנועה מוכרת לאתר שלך זה באמצעות פרסום ממומן בגוגל PPC, פלטפורמת הפרסום של Google Ads נחשבת לאחת מהמוצלחות והמדוייקות בעולם, אפיון, הקמה ואסטרטגיה נכונה לקמפיין, תקציב הגיוני, ואתר אינטרנט שנבנה בצורה נכונה, זו הדרך להצלחה בפרסום המכוון של גוגל.
כיום ישנם חברות פרסום אשר מתמחות בקידום ממומן בגוגל ושאר פלטפורמות השיווק, פרסום ושימוש במערכת הפרסום של גוגל אפשרית גם כן, אך חשוב מאוד לבצע את ההקמה ואסטרטגיית התמחור בצורה נכונה על מנת שההמרה והתוצאות יהיו מקסימליות וחיוביות בעבורך כבעל האתר.
קידום אורגני לאתרי תיירות בגוגל
דירוג אורגני בגוגל הוא אחד הדברים הנפלאיים שיכולים לקרוא לאתר, הרי תסכימו איתנו שדירוג אורגני שמביא תנועת גולשים איכותית לאתר רק יכול לעשות לנו טוב, עולם הקידום האורגני בגוגל זה תורה בפני עצמה, כאשר ישנה את הדרך של קידום באמצעות מקדם אתרים מקצועי, וישנה האפשרות לקידום אורגני בצורה עצמאית,
אך שימו לב…קידום אורגני שלא נבנה ונעשה בצורה נכונה יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר ולכן, חשוב מאוד לעשות את הדברים בזהירות מירבית או להתפשר ולתת למקדם מקצועי לעשות את העבודה שתטיס אתכם במעלה מנוע החיפוש של גוגל.
אז לבטח יצא לך לעשות בירור קצר על הנושא של קידום אתרי תיירות ונופש באינטרנט, סביר להניח שנתקלת במידע רב שנשפך החוצה, שברגעים מסויימים יכול אף לגרום לבלבול ואין ספור שאלות שהתשובה המדוייקת עליהם היא תעלומה בפני עצמה, וזה מובן לגמרי, אחרי הכל לא סתם ענף התיירות מהווה את התחום השלישי בגודלו בעולם ברשת האינטרנט העולמית.
שיווק וקידום אתר התיירות במרבית המקרים מתבצע על ידי בעל מקצוע או עובד חברה שעושה את העבודה, בחברת וארגונים כגון: סוכנויות נסיעות גדולות, רשתות בתי מלון ואטרקציות מובילות, ניתן למצוא את אנשי הקידום שעושים את עבודתם נאמנה, בחברות קטנות יותר שנפח העובדים והתנועה קטן, נמצא בדרך כלל את מנהל האתר שמוגדר כ WebMaster, שאחד מתפקידו בשוטף זה גם לקדם את האתר, בדרך כלל תמצאו אותם בסוכנויות נסיעות בינוניות ומטה, מלונות בודדים, צימרים, אטרקציות קטנות, מסעדות ,חברות השכרת רכב קטנות וכדומה.
קידום ושיווק נגזר ממספר פעולות שאנו נדרשים לבצע בשביל למנף את האתר ולהגיע ליעדים אותם הצבנו מלכתחילה, וכאן אנחנו חייבים לשים דגש על הצבת היעדים, אז נכון…כולם משתמשים באותם הפלטפורמות בשביל לשווק ולמכור את השירותים אותם הם מציאים, אבל יחד עם זאת צריך לקחת בחשבון שלא כל אפיק שיווק מתאים לאותו העסק או החברה ולכן, חשוב, רצוי ומומלץ לעשות תכנון מקדים עם חברת הפרסום או הקידום שתהיה זו שאחראית על התחום.
דגש נוסף שחייבים לשים לפני שניגשים לתהליך קידום האתר שחשוב שתדעו, כל עבודת שיווק וקידום אתר שתעשו בעבור אתר אינטרנט שאינו בנוי בצורה נכונה למנועי חיפוש ולצרכי הגולש אינו יספק לכם את התוצאות והיעדים אותם הגדרתם מראש ולכן, חשוב מאוד טרם התחלת הקידום לבצע בדיקה מקצועית שתאשר לך שבוצעה בניית אתר תיירות בצורה נכונה גם בצד בטכני של הקוד.
מחפשים לקדם את האתר?
קידום תיירות ב 4 שלבים
- בחירת אפיקי שיווק מועילים
- מיקוד וטרגוט קהלים נכונים
- ניתוח נתונים והסקת מסקנות
- אופטימיזציה למודעות הפרסום
דוחות על בסיס חודשי
אפיקי השיווק שיטיסו את האתר שלך למעלה – ושלא יספרו לך סיפורים
מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא גם אחד מאפיקי השיווק האהובים והשנואים על מקדמי אתרי תיירות באינטרנט, וכמה שהוא יכול להיות טוב ויעיל בעבור חברת תיירות למינוף ומכירות, ככה גם יכול להיות קטלני במידה ולא מבצעים את עבודת השיווק בצורה נכונה, בואו נצלול פנימה ונכיר את ארסנל הכלים של גוגל שלא תוכלו איתו ולא תוכלו בלעדיו, תתכוננו להרפתקאה במידה והחלטתם לקחת את המושכות לידיים ולעשות את זה בצורה עצמאית.
השיווק החברתי הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הפרסום של כל אתר אינטרנט ואשר הוא, המלצות, לייקים, תגובות ושיתופים..כל זה קורה ומתרחש מדי יום ברשתות החברתיות השונות, שם ניתן למצוא כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה המחזיקה עמוד פייסבוק עסקי או קהילה, שהם בעצם הלקוחות שלנו אם נקרא לילד בשמו, עכשיו מה שנשאר זה לשכנע אותם להיכנס אלינו לאתר ולרכוש את המוצרים ושירותי התיירות אותם אנו מספקים.
נשמע קל..? אז זהו שלא!
פרסום ושיווק ברשתות החברתיות זה לא משחק ילדים ובטח כאשר אנחנו מדברים על איך אנחנו נראים ומתקשרים עם קהל הלקוחות שלנו, שלא ניכר בסבלנות יתרה במהלך שהייתו באותה הרשת חברתית (על פי סטטיסטיקות ומחקרים), וכמובן אל תשכחו להוסיף על זה שעצם היותנו מפרסמים ברשת החברתית זה בשביל למכור ולא בגלל הפנים היפות שלנו, עכשיו מה שנשאר זה לרכיב את כל הלגו הזה למכונת מכירות משומנת.
לשמחתנו כיום ישנו מגוון עצום וגדול של פלטפורמות חברתיות שמציעות אפשרויות פרסום שונות, כגון: פייסבוק, אינסטגרם, וואצאפ, לינקדין, טוויטר ועוד רבים וטובים, כמובן שכל אחד צריך לבחור את הרשת החברתית ממנה הוא יכול להוציא את המקסימום בהתאם לתקציב שהגדרנו מראש.
גם בעולם החברתי בדומה לעולם הפרסום של גוגל, יש את דרכי השיווק האורגניים שלצערנו עם השנים הולך ומקבל חשיפה מועטה, לעומת הקידום הממומן ברשתות החברתיות שמקבל חשיפה גבוהה ומייצר תנועת גולשים איכותית לרכישת שירותי ומוצרי תיירות למינהם.
אחד מאפיקי השיווק שיכולים לעזור להגברת החשיפה למותג זה בלי שיווק באמצעות רכישת שטחי פרסום באתרי אינטרנט הנמצאים תחת אותה הקטגוריה כאשר במקרה שלנו מדובר בתיירות, אך ניתן כמובן גם למצוא קטגוריות תיירות ונופש ייחודיות בפורטלי חדשות למינהם שיכולים בהחלט לעשות את העבודה גם כן, במרבית המקרים הבדיקה לקבלת מדד לשטח פרסום איכותי ברשת זה ניסוי ותהייה, ייתכן מאוד ששטח פרסום באתר אחד יהיה מניב וכדאי, בעוד פרסום בנאר בשטח פרסום באתר אחר רק יעשה נזק ויביא תנועת גולשים לא איכותית שאין צורך בה.
אחת מאפשרויות השיווק הנפוצות היא באמצעות שיווק השותפים, במרבית המקרים מדובר על שותפים אשר יביאו בעבורכם את תנועת הגולשים, ואתם תצטרכו להתחשבן איתם על העמלה בסוף חודש בעבור תנועת הגולשים הזו, דרכי המדידה והביצועים בשיווק שותפים נגזרים ממודלים שונים של הקלקות ומכירות.
כיום ישנם מערכות שותפים אשר דואגות לנהל בעבורך כבעל האתר את תחום שיווק השותפים שנחשב לפופולארי עד מאוד ברחבי העולם, שזוהי גם הסיבה העיקרית לריבוי אתרי אינטרנט התחומי התיירות והנופש.