פיתוח ובניית אתרי תיירות באינטרנט

בניית אתרים לחברות תיירות

אז החלטת לבנות אתר תיירות באינטרנט ולממש את החזון? או להשתדרג לאתר אינטרנט חדש שיכול להחזיר לך לחיים את העסק הקיים ? הגעת למקום הנכון!

אז תנו לנו לשפוך קצת אור על הנושא ב 5 דק' ולהסביר לכם מהי בניית אתר בענף הפנאי והאירוח? איך בונים אתר תיירות בצורה נכונה ומאורגנת? מהם סוגי האתרים הקיימים? ומה סדר גדול של תקציב בעבור פרוייקטים כאלו?

סוגי אתרי אינטרנט בתיירות

נכון לכתיבת שורות אלו אפשר להגיד שאנחנו מבורכים בלא מעט אתרים הפזורים ברשת בכל השפות, בכל הצבעים, ולפעמים את האמת שזה אפילו מרגיש שיש יותר מדי.

בניית אתר תיירותאז לפני שתיגש לחתום על הסכם דברים לפיתוח ובנייה של אתר אינטרנט, חשוב מאוד שתדע מספר דברים שיעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה ולהחליט מהו האתר המתאים ביותר עבורך.

אתר תדמית

אתר תדמית הם אתרים פשוטים יחסית שבדרך כלל מציגים אינפורמציה כללית על העסק, שירותים הניתנים על ידי בעל העסק, מספר טלפון ליצירת קשר ואפילו טופס לידים שבו ניתן לקבל את הפניות המתקבלות בכל שעות היממה.

היתרון באתרי תדמית הוא המחיר הזול של בניית אתר שכזה, הפשטות שבתחזוק ותפעול פלטפורמה שכזו אם בכלל יש צורך, וכמובן שחיסכון בעלויות האחסון של השרת מכיוון שמדובר על אתר שאינו מורכב ומסובך טכנולוגית ואינו נחשב לכבד במנוחי הרשת.

החסרונות והבעיה העומדת בפני אתרי תדמית בתיירות הזה הוא האי יכולות לקבלת תשלומים אוטומטיים באמצעות האתר בכרטיסי אשראי או כל אמצעי תשלום דיגטלי אחר,

אתר הזמנות

 אתרי הזמנות בתיירות הם אתרים מורכבים יותר כפי שאתם לבטח יודעים, וזאת מכיוון שבנוסף למנועי החיפוש וההזמנות שקיימים באתרי המלונות והתעופה יש לא מעט אופרציה ונושאים טכניים שחייבים להילקח בחשבון, כמו אתרי התדמית גם כאן לכל אתר תיירות באינטרנט שברשותו מנוע הזמנות און ליין יש יתרונות ויש חסרונות.

היתרון שבאתרים מסוג זה הוא כמובן האפשרות להיות מעודכן עם מחירים און ליין ולייצר מערכת הזמנות אוטומטית שעובדת בשבילך וחוסכת לך את כוח האדם ואנשי המכירות והשירות הנותנים מענה במקרה של אתרי התדמית או כל מרכז הזמנות כזה או אחר.

כמו כל דבר ישנם גם חסרונות שיש לקחת בחשבון בעת פיתוח אתר הזמנות, עלות פיתוח אתר הזמנות היא יקרה יותר, אחסון ושרתי אירוח שיש לקחת בחשבון בהתאם לסוג האתר וכמות התנועה העוברת בו מדי יום, תחזוקה טכנית לאתר במידת הצורך על ידי איש הפיתוח או ה Webmaster  שלך וכדומה.

בלוגים בתיירות

בלוגים הם אתרים שמרבית הפעילות שלהם זה לספק תוכן חדש ואיכותי שאתה כגולש וקורא תצרוך אותו, ישנם בלוגים שהצפייה בהם היא בתשלום וישנם כאלו שבחינם, מאחורי בלוגים יכולים לעמוד מספר רב של מודלים עסקיים בהם ניתן להתפרנס בכבוד, כגון: פרסומות ממומנות, מכירת שטחי פרסום, פרסום מאמרים אינפורמטייבים, מכירת קישורים לצרכי SEO בתשלום, תוכניות שותפים ועוד…

הרשת כפי שכולכם יודעים עמוסה בבלוגרים ואתרים אינפורמטייבים המספקים מידע רלוונטי לתייר מכל סוג שהוא ובכל יעד שתבחרו, אין ספק בכלל שהיום בשביל להיות בלוגר צריך הרבה מוטיבציה, התמדה לאורך שנים וכמובן רעיון מדליק שיזניק אותך לרשימת הבלוגרים הנצפים וכמובן שיהיה אפשר לייצר מאותו אתר בלוג הכנסה פסיבית לאורך זמן.

אתרי תוכניות שותפים בתיירות

ואם הזכרנו את תוכניות השותפים אז נסביר בקצרה שמדובר בסוגי אתרי אינטרנט אשר המודל העסקי שלהם במרבית המקרים הינו על רכישת המוצר או השירות התיירותי אצל אתר צד ג', מה שאומר שבעצם מי שמוכר את המוצר הוא לא אתה במקרה הזה אלא סוכנות נסיעות X שבמקרה הזה תשלם לך בסוף כל חודש את העמלה בעבור הגולש אשר הפנת אליה מאתרך.

ברשת ישנם מאות תוכניות שותפים בתיירות של אתרים גדולים וקטנים כאחד, כמובן שחשוב לבחור את התוכנית המתאימה ביותר עבורך ובהתאם גם לבצע את ההתאמות והשינויים הנדרשים באתר האינטרנט שלך.

הפלטפורמה שעליה נבנה אתר תיירות

הפלטפורמה עליה נבנה אתר לא פחות חשובה מתהליך ההקמה עצמו, כאשר כיום אפשר להבדיל בין שני סוגים של אתרים, פלטפורמות הקוד הפתוח הם אלו בעלות התבניות המעוצבות והנוצצות כאשר בדרך כלל תשמעו בין לבין את המילים וורדפרס, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו וכו….כל אלו הם פלטפורמות לבניית אתרים בקוד פתוח, מה שאומר שבדרך כלל כל מתכנת מיומן יכול להשתלב ולתחזק טכנית את המערכת והאתר, בניגוד לכך ישנם אתרים שנבנים בצורה עצמאית בפיתוח אישי ומדוייק בהתאם לצרכי העסק, אלו בדרךך כלל עסקים שמגיעים אם חזון, סטרטאפ, ולא מעט כסף חשוב לציין בשביל להקים את הפלטפורמה כמו שהם רוצים.

אבני דרך ושלבים לבניית אתר

איך פותחים אתר תיירות???

זו בדיוק השאלה שמדי שבוע חוזרת על עצמה מקולגות, חברים ועוברי אורח על הדרך שנעים להכיר.

אז השאלה היא לא "איך פתוחים אתר תיירות" אלא, מהם השלבים הנכונים בשביל לבנות אתר תיירות בצורה נכונה שיפעל כעסק כלכלי שעובד?!

ראשית כל חשוב מאוד לדעת מה אתה רוצה ומה תמהיל המוצרים שלך באתר, תסכימו איתנו שאתר של סוכנות נסיעות המוכרת שירותי טיסות ואירוח בבתי מלון שונים בעולם, יהיה שונה שמיים וארץ מאתר אינטרנט שדי ממוקד לטיולי ספארי באפריקה ולכן, חשוב מאוד ראשית כל לדעת מהו תמהיל המוצרים, לאחר מכן להתחיל לאפיין את האתר וכל חלק וחלק בו החל מדף הבית, דף חנות המוצרים ועד דף המוצר בו תתבצע המכירה בפועל.

לאחר האפיון של האתר נכנסים לחלק האומנותי ופה בעצם נכנס הגרפיקאי לתמונה, המשלב את היכולות הגרפיות שלו בשביל למתג לך את האתר בהתאם למהות העסק והחזון העומד מאחוריו, כאשר הגרפיקאי מסיים את עבודתו מתחילים בשלב בניית האתר, כאשר כאן המתכנת בעצם יטמיע את כל האלמנטים הגרפיים שהוכנו מבעוד מועד ובהתאם לאפיון האתר שנקבע על ידי מנהל הפרוייקטים.

עלויות בניית אתר אינטרנט בתיירות

עלות פיתוח ובניית אתר היא שונה ומשתנה בהתאם למורכבות האתר, סוג האתר, הפלטפורמה שעליה נבנה את האתר, גרפיקה, תכנים, ופרמטרים נוספים שנגזרים בדרך ומשפיעים ישירות על תמחור של אתר אינטרנט.

על מנת שנוכל לעזור לך בהערכת מחיר מדוייקת בעבור בניית האתר שלך צור איתנו קשר ונשמח לחזור אלייך בהקדם עם פרטים נוספים בנושא.

נגישות