ניהול ותחזוקת אתרי תיירות באינטרנט

ניהול אתרים בענף התיירות באינטרנט

מה שווה ההשקה על ההעסק שלך אם אתה לא מנהל אותו בצורה נכונה?! וככה בדיוק אתר באינטרנט בכל תחום ובתיירות בפרט, ניהול ותחזוקת אתר זה לא זבנג וגמרנו ובטח לא קליק וסיימנו, העבודה הקשה אחרי שמסתיימת בניית האתר רק מתחילה במרבית המקרים, כאשר נדרש ניהול ותחזוק אתר בצורה נכונה וטובה שיהיה ניתן להוציא ממנו את המקסימום.

ניהול אתר נכון מתחיל במחשבה תחילה

כמו בחיים וכל עסק ככה בדיוק בכל הקשור לאתרי תיירות באינטרנט, כיום הפלטפורמות הנמצאות ברשת הם הלב הפועם של העסק שבלי שום ספק ניהול לא תקין של פלטפורמת הדיגיטל שלך לא רק שיכול לא לעבוד כמו שציפית, אלא גם לגרום לנזק בלתי הפיך לעסק שלך במידה ומתבצעות פעולות כאלו ואחרות באתר.

כאשר מחליטים לצאת לדרך ומתחילים בפרוייקט של בניית אתר תיירות באינטרנט, חשוב מאוד לקחת בחשבון ולתכנן כראוי את ההשקעה היומיומית הנדרשת ממך באתר הן בפנים האתר שיכול לכלול תכנים, ניהול הזמנות און ליין, או הטעמת פיצ'רים חדשים, או לחילופין חיצונית לאתר ששבמרביתו כולל את קידום האתר והפלטפורמה.

ניסיון זה שם המשחק

גם בניהול ותחזוקת אתרי תיירות באינטרנט חשוב מאוד שהאדם המנהל את האתר ברשת יהיה מקצועי ויהיה בעל ניסיון שראה כמה דברים עד שהגיע לאן שהגיע, תיירות באינטרנט זה אחד מהתחומים המובילים כיום בתנועת גולשים וביקושים ברשת, וכאשר יש ניסיון אז התהליכים מתקצרים בשביל להגיע למטרות, כי כולנו כבר יודעים שאין חכם כבעל ניסיון ובמיוחד שמדובר על כל מה שקורה ברשת.

היכולת של אותו WebMaster המנהל את אתר האינטרנט שלכם לחשוב מהר, לעבוד זריז ולהבין תהליכי עבודה דיגטליים בצורה מהירה יכול להקל רבות על כולם.

מערכות תיירות טכנולוגיות

אחת מהנקודות הבולטות של אתרי תיירות ברשת זה החיבור והסינכרון למערכות אחרות, מה שבעצם במרבית המקרים מוסיף לא מעט על הראש של זה המנהל את האתר, הן במידה וצריך לעשות בדיקות מפעם לפעם בשביל להיות בטוחים שהמערכות מסונכרונות בצורה נכונה, והן בפן הטכני שלא מעט פעמים משפיע על מה שמתרחש מאחורי הקלעים של האתר.

לדוגמא כיום קרוב ל 90% מסוכני הנסיעות המשווקים את שירותיהם באמצעות רשת האינטרנט ואתר פעיל מתממשקים לאחת מחברות ה GDS, כגון: סייבר, אמדאוס, וורלדספאן וכדומה אשר באמצעותם ניתן להציג באתר האינטרנט את לוח הטיסות וכמובן שלבצע רכישה און ליין עד לשלב בו נשלח ללקוח באמצעות האימייל כרטיס הטיסה אותו הזמין.

דוגמא נוספת למערכות אחרות אפשר למצוא באתרי האינטרנט המתמחים בתיירות פנים ונכנסת בישראל, כאשר כיום ישנם מספר מערכות בודדות בארץ, כגון: יאיאסופט, גלבוע וכדומה הניתנות לשימוש באמצעות התממשקות טכנית של שני הצדדים.

כמובן שחשוב מאוד שלמנהל האתר יהיה את הידע הנדרש בשביל לנהל מערכות כאלו אף על פי שמרביתם פעילות באופן אוטומטי, אך חשוב מאוד להיות בקיא בחומר ולדעת לתת מענה בעת הצורך הן בצד התפעול היומיומי והן בצד השרת שם יש להפגין ידע מקצועי מנימלי לתפעול בכל הקשור לאחסון אתרים.

כתיבת תכנים בתיירות

כתיבת תכנים

תכנים שיווקים ואינפורמטייבים לאתרי תיירות באינטרנט ודפי נחיתה ברשת בכל ענפי התיירות השונים.

מנהל ערוצי הפצה בתיירות

ניהול ערוצי הפצה

חיבור מקומות אירוח לערוצי הפצה שונים ברשת וניהול תשואה המספק מכירות ותנועה יומיומית לעסק שלך

דיוור וניוזלטרים בתיירות

כתיבת ניוזלטרים לדיוור

כתיבה ועריכת ניוזלטרים לדיוורי לקוחות מנוי אתרי תיירות, בכל הענפים: סוכני נסיעות, מלונות, הסעות, מסעדות ועוד… 

ניתוח נתוני אתרי תיירות באינטרנט

ניתוח נתונים

ניתוח נתוני אתרי תיירות באינטרנט והסקת מסקנות להמשך פעילות שוטפת והגדלת המכירות באתר

מה עושה מנהל אתר בפועל

מנהל אתר האינטרנט שלך הבוקר לעבודה והתחיל את יומו, אתה כבעל העסק לבטח שאלת את עצמך לא פעם ולא פעמיים מה הוא עושה שם מאחורי הקלעים?!

חיוו של מנהל אתר

בוקר טוב מגיעים לעבודה…פותחים מחשב כי גם ככה לוקח לו זמן לעלות, מכינים קפה בשביל שנוכל להתחיל את הבוקר על רגל ימין, קוראים ומשיבים למיילים חשובים.

אחרי שסיימנו את החלק הזה הגיע הזמן שנפתח את הנתונים של האתר ונבדוק:

  • מה הוא עשה אתמול באמצעות אנליטקס האתר.
  • כמה הזמנות היו.
  • האם כל ההזמנות מקבלות את הטיפול על ידי נציגי השירות ומוגדרות בסטטוס האתר "בטיפול".

כעת שאנחנו יודעים שכל ההזמנות בטיפול ויש להם אבא ואמא כדאי לבדוק ביצועי אתר, לא מעט פעמים אתר האינטרנט נעשה כבד מסיבות כאלו ואחרות, חשוב מאוד לבדוק את הביצועיים של האתר ולראות האם יש התראות שיש לטפל בהם.

אחרי שבדקנו שהכל עובד כראוי ואפשר להתחיל את המשימות היומיומיות, סביר להניח שמחכים לאותו מנהל אתר כמה וכמה משימות שיושבות על המדף:

  • כתיבת תוכן בתיירות ועדכון התכנים קיימים באתר ובפלטפורמות תיירות נוספות כמו בלוגים שבבעלות העסק.
  • כתיבת הניוזלטר הקרוב ודיוורים למועדון לקוחות החברה.
  • פיקוח ובקרה על שת"פים עם אתרי תיירות אחרים המספקים תנועה לאתר
  • העלאת מבצעים בו ברגע במערכות השונות ושליחתם בערוצי השיווק השונים.
  • ניהול קמפיינים ובקרה PPC
  • קידום אורגני שיקפיץ אותך עוד קצת למעלה במנועי חיפוש
  • עיצוב בנארים עם מבצעים למדיות השונות המסגרת קמפיינים שונים.

להיות מנהל אתר אינטרנט

ידוע לכולנו שעבודת מנהל האתר יהיה אולי עבודה נוחה שבה מרבית שעות היום יושבים על הכסא, אבל יחד עם זאת חשוב מאוד שלאותו אדם העושה את העבודה יהיה ניסיון הדרוש התגייסות מלאה למשימה, תחום התיירות, מלונאות, פנאי ואירוח הוא תחום מאוד דינמי, כאשר יחד איתו דרוש להביא ידע מעולם הטכנולוגיה והטרוולטק שדינמי לא פחות בשביל לצלוח את המשימה כראוי.

מחפש מנהל אתר אינטרנט? רוצה הצעת מחיר לניהול פלטפורמת התיירות שברשותך ברשת? מלא את הפרטים בטופס יצירת קשר ממש כאן ונשמח לחזור אלייך עם כל הפרטים בהקדם.

נגישות