כתיבת תוכן לאתרי תיירות באינטרנט

כתיבת תכנים בתיירות

אחד מהדברים החשובים לאחר שלב בניית האתר זה הכנסת התוכן לאתר ועוד הרבה לפני כן כתיבת התוכן, מרבית מאתרי האינטרנט בעולם לצערנו הרב פשוט מתייאשים ומרימים ידיים בשלב כתיבת התוכן, כי מי כמונו יודע כמה זה יכול להיות קשה לפעמים לכתוב תוכן ממוקד ומדוייק שיפגע בול במה שהלקוחות שלכם מתעניינים ומחפשים.

איך עושים את זה אתם שואלים את עצמכם..? ומאיפה מתחילים..? הגעתם למקום הנכון בו תקבלו את כל המידע הרלוונטי לכתיבת תוכן איכותי וממוקד לאתרי תיירות ונסיעות ברשת.

תוכן לאתר זה לא זבנג וגמרנו

בשביל לכתוב תוכן איכותי, ממוקד שיפגע במטרות שלך ושל הלקוח שלך צריך לדעת איך לעשות את זה נכון, ולמה אנחנו מתכוונים…

ראשית כל חשוב מאוד להתחיל לתכנן את תוכן האתר כבר בשלב האפיון החופף לשלבי הבנייה הראשוניים של האתר, וזה על מנת שיהיה ניתן להעריך את כמות התכנים וכמובן לחלק אותם לקטגוריות נכונות בהיררכית האתר, ושכמובן תהיה לנו השפעה חיובית ומיקסום המאמרים והתוכן גם למטרת דירוגי SEO.

החלטת לכתוב את התוכן בעצמך ולא לתת את העבודה לכותב תוכן תיירות אינטרנטי מקצועי? בסדר גמור אבל חשוב שתדע מספר נקודות שיעזרו לך להתקדם בצורה נכונה וימנעו ממך לעשות נזק בלתי הפיך לאתר:

  • לא לשכפל ולהעתיק תכנים: בשום אופן שבעולם אין להעתיק או לשכפל תכנים מאתרי אינטרנט אחרים או כל מקור כזה או אחר בגלל 3 סיבות עיקריות: 1.זכויות יוצרים 2.הורדת הדירוג האורגני במנועי החיפוש בגלל שכפול תכנים 3.זה לא שלך הגיע הזמן שתתאמץ ותשפוך את הידע שברשותך לקהל הרחב.
  • לא להגזים במילות מפתח: במידה ואתם כותבים תוכן שאינו מיועד לדירוג האתר SEO בגוגל ושאר מנועי החיפוש אז הסעיף הנ"ל אינו רלוונטי עבורכם, אך במידה ואתם כן מעוניינים להתברג בתוצאות החיפוש בגוגל בצורה נכונה חשוב מאוד שהכתיבה של אותו התוכן תהיה עם שימוש טבעי של מילות מפתח בלי הגזמה – כי גם על זה אפשר לקבל מגוגל בראש, לא יודעים איך לעשות את זה בצורה נכונה? התייעצו איתנו ונעזור לכם בסוגיה.

מטרת התוכן

חשוב מאוד שלתוכן שלך יהיה מטרה וזאת בהתאם לאופי המוצרים והשירותים השונים הניתנים באתר שלך, חשוב להבדיל בין מספר סוגי תכנים בכל אתר אינטרנט ותיירות בפרט:

  • תוכן אינפורמטיבי – זהו תוכן שברבית המקרים יהיה רלוונטי יותר לאתרי מידע או אתרים עושים קידום אורגני SEO בשביל לייצר תנועה ממנועי חיפוש, חשוב מאוד שהתוכן האינפורמטיב במקרה הזה יהיה איכותי ++++ וזאת בגלל שמנועי החיפוש וגוגל בראשם יודעים טוב מאוד לנתר והוריד בדירוגים תוכן לא איכותי, ספאמי, ברמה ירודה או כל מטאפורה אחרת שתרצו לקרוא בשמה, התוכן חייב להיות איכותי ומקורי.
  • תוכן שיווקי – זהו תוכן שבמרבית המקרים יהיה קצר הרבה יותר (מספר שורות בודדות לרוב) כאשר מאחורי הקלעים יש לו מטרה מאוד ברורה וזה לייצר מכירה או קבלת שירות מאותו אתר תיירות, חשוב מאוד שאת התכנים השיווקים לאתר התיירות שברשותך יכתוב קופרייטר מקצועי אשר ברשותו הניסיון והיכולת להתמודד עם מוצרי ושירותי תיירות שונים, ולהפוך את אתר האינטרנט שלכם למכונת מכירות משומנת.

איך אני יודע איזה תוכן מתאים לאתר שלי ומה בדיוק אני צריך?

אם יצא לך כבעל אתר תיירות באינטרנט לקחת רגע ולחקור את נושא התוכן באתר, לבטח הבנת שזו משימה לא פשוטה ויכולה להיות לפעמים מורכבת במידה ורוצים למקסם את התוצאות שהתוכן יכול להביא לנו.

אז נכון, אנחנו מודעים לזה שלא כל אחד מאיתנו הוא קופריייטר, מידען, מלקט ועורך תוכן או בעל ידע תיירות רב בכללי,  וזאת אף על פי שאנו מגיעים מהתחום ועובדים בו יום יום.

אנחנו בטרוול טק נשמח לעזור לך באפיון וכתיבת התוכן לאתר האינטרנט שלך ולקמפיינים השיווקים השונים בהם אתה נעזר ליצר תנועת גולשים לאתר.

מחפש כותב תוכן מומחה בענפי התיירות? רוצה הצעת מחיר לכמות תכנים לאתרי אינטרנט וקמפיינים שיווקים לפוסטים ברשת? מלא את הפרטים בטופס יצירת קשר ממש כאן ונשמח לחזור אלייך עם כל הפרטים בהקדם.

נגישות